ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ e-SHOP – USER MANUAL
Στην EIZO HELLAS θέλουμε η διαδικασία αγοράς να είναι απλή και ξεκάθαρη. Ως εκ τούτου, έχουμε δημιουργήσει για εσάς τις παρακάτω οδηγίες χρήσης:
1. Περιήγηση & επιλογή προϊόντος
Αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες FlexScan, ColorEdge, & Accessories μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος. Όταν βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει, πατήστε «Προσθήκη στο Καλάθι».
Για τις προϊοντικές κατηγορίες RadiForce, CuratOR, DuraVision, Maritime, & Raptor σας καλούμε να έρθετε απευθείας σε επικοινωνία μαζί μας μέσω της φόρμας ενδιαφέροντος που θα βρείτε σε κάθε προϊόν που ανήκει σε αυτές τις κατηγορίες. Με την «Αποστολή μηνύματος» θα λάβουμε το αίτημά σας και αρμόδιος εκπρόσωπος της Εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός των επόμενων 2 εργασίμων ημερών.
2. Καλάθι αγορών (για τα προϊόντα FlexScan, ColorEdge, Accessories)
Στο καλάθι μπορείτε να:
- ελέγξετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει,
- αλλάξετε ποσότητες ή να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν,
- υπολογίσετε το εκτιμώμενο κόστος αποστολής.
3. Σύνδεση ή δημιουργία λογαριασμού
Για να προχωρήσετε στο ταμείο, θα χρειαστεί να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας ή να δημιουργήσετε νέο. Αν δε θέλετε να δημιουργήσετε λογαριασμό, μπορείτε να συνεχίσετε τις αγορές σας ως απλός επισκέπτης, περίπτωση στην οποία το ιστορικό αγορών σας δε θα διατηρηθεί. Σε κάθε περίπτωση, τόσο για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας όσο και για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας, θα σας ζητηθούν βασικά στοιχεία όπως όνομα, email, διεύθυνση αποστολής και τιμολόγησης.
4. Ολοκλήρωση παραγγελίας
Στο βήμα αυτό:
- συμπληρώνετε και επιβεβαιώνετε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής,
- επιλέγετε τον τρόπο αποστολής,
- επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής,
- πατάτε «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ».
Αφού ολοκληρώσετε τα ανωτέρω βήματα, η παραγγελία σας καταχωρείται. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας και την επεξεργασία της από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της EIZO HELLAS, θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση.
Σε περίπτωση που ακυρώσετε την παραγγελία σας κατά την εξέλιξη αυτής, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail που θα αναφέρει την ακύρωση της παραγγελίας.
Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.
5. Τρόποι πληρωμής
Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, καθώς και με άλλες διαθέσιμες μεθόδους που εμφανίζονται στη σελίδα ολοκλήρωσης (Viva Wallet).
6. Αποστολή παραγγελίας
Η παραγγελία σας αποστέλλεται στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, με βάση τους όρους αποστολής της EIZO HELLAS. Θα λάβετε ενημερωτικό email για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.
7. Υποστήριξη πελατών
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις αγορές σας:
- συμπληρώστε το αίτημά σας στη φόρμα επικοινωνίας https://eizo.gr/epikoinonia/
- ή επικοινωνήστε απευθείας με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της EIZO HELLAS στο 2108072800 ή στο info@eizo.gr .
Τελευταία Ενημέρωση: Σεπτέμβριος 2025