ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ  –  TERMS & CONDITIONS

 

Όροι χρήσης του ιστότοπου και Πολιτική απορρήτου προσωπικών δεδομένων

 

Η εταιρεία I MICRO CORPORATION είναι ο Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος και Διανομέας των Προϊόντων της EIZO στην Ελλάδα και δραστηριοποιείται στον τομέα των Εισαγωγών, Διανομής, Λιανικού και Χονδρικού εμπορίου ειδών Πληροφορικής και συγκεκριμένα Οθονών Η/Υ με σχετικά αξεσουάρ, καθώς και λοιπού εξοπλισμού Πληροφορικής.

 

Μέσω της ιστοσελίδας www.eizo.gr προσφέρει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στον επισκέπτη / χρήστη των σελίδων του ιστοτόπου με τις οριζόμενες στο παρόν συνθήκες. Ο παραλήπτης των υπηρεσιών και του διακανονισμού καλείται να διαβάσει προσεκτικά το παρόν για να επισκεφθεί τις σελίδες με τις υπηρεσίες και να τις χρησιμοποιήσει σύμφωνα με τους καθορισμένους όρους που αναφέρονται και μόνο εάν τους αποδεχθεί πλήρως.

 

1. Όροι

Το www.eizo.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων της EIZO μέσω της Ελληνικής Εταιρείας «I Micro Corporation», που εδρεύει στη Θέση Μιλήτου 6, Νέα Ερυθραία, 146 71, Αττική, στην Ελλάδα και είναι ο Αποκλειστικός Διανομέας της EIZO στην Ελλάδα και στο εξής για τους σκοπούς του παρόντος αναφερόμενη ως EIZO HELLAS.
Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της EIZO HELLAS, που βρίσκεται στην διεύθυνση www.eizo.gr.

 

Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας www.eizo.gr διέπεται από τους παρακάτω όρους και προϋποθέτει / συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

 

Η EIZO HELLAS διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Η EIZO HELLAS αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις στους όρους και τις πολιτικές της, μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη κάνει βάσει των προηγούμενων όρων.

 

2. Παρεχόμενες Πληροφορίες και Προϊόντα

H EIZO HELLAS δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.eizo.gr, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της EIZO HELLAS πληροφοριών και υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας ή εκ λόγων ανωτέρας βίας.

 

3. Περιορισμός Ευθύνης

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της EIZO HELLAS δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο ή/και κατά την διάρκεια πλοήγησής τους σε αυτόν, και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής όσον αφορά στην χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η EIZO HELLAS ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτών.

 

4. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Η ιστοσελίδα www.eizo.gr είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της EIZO HELLAS. Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την EIZO HELLAS, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EIZO HELLAS ή της EIZO και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την EIZO HELLAS ή την EIZO ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της EIZO HELLAS ή της EIZO ή/και του www.eizo.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.

 

Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεσή τους στις ιστοσελίδες www.eizo.gr δεν θα πρέπει κατά κανέναν τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.

 

5. Υποχρεώσεις Χρήστη

Οι χρήστες των ιστοσελίδων του ιστότοπου www.eizo.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της EIZO HELLAS για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

 

6. Ασφάλεια

Η EIZO HELLAS αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλειά σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της EIZO HELLAS επιτυγχάνεται με τις μεθόδους που αναγράφονται στην Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας μας.

 

7. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.eizo.gr είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας ή για να παράσχουμε τις υπηρεσίες μας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων www.eizo.gr, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές). Για περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων μπορείτε να επισκεφθείτε την Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας μας.

 

8. Αγορά Προϊόντων

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε περίπου 30 προϊόντα.

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας, που έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ηλεκτρονικά, σε 3 κεντρικές κατηγορίες (FlexScan, ColorEdge, Accessories). Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται στην αριστερή στήλη της οθόνης σας.

Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με 3 click. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «έξυπνη» αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Η EIZO HELLAS κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 8072800 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

Επίσης, σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα Οδηγίες Χρήσης, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, ακύρωση αυτής, ή διαπίστωση εκκρεμότητας που αφορά στην παραγγελία σας, θα λάβετε σχετικές ενημερώσεις μέσω e-mails εκ μέρους της Εταιρείας μας (βλ. Οδηγίες Χρήσης).

Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mails αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και  σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα που τυχόν εμφανίζουν Κατάσταση παράδοσης (status) «Προπαραγγελίες», «Αναμένεται Σύντομα» και «Κατόπιν παραγγελίας», για τα οποία υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση παράδοσης, για την οποία σας καλούμε να ενημερώνεστε κατά περίπτωση από εκπρόσωπο της Εταιρείας μας μέσω e-mail στο info@eizo.gr ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2108072800.

 

9. Επιστροφές & Δικαιώματα Υπαναχώρησης

Σε περίπτωση αγορών που κάνετε από απόσταση (π.χ. μέσω του Internet), μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς το αίτημά σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας https://eizo.gr/epikoinonia/ ή στο email: info@eizo.gr ή τηλεφωνικά καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (210 8072800) εντός 14 ημερολογιακών ημερών (Return Window) από την τιμολόγηση του προϊόντος και παραλαβή του από εσάς ή από τρίτο μέρος που θα μας υποδείξετε. Παρακαλούμε σημειώσατε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές από την Εταιρεία μας μόνον εφόσον το προϊόν και η συσκευασία του βρίσκονται στην άρτια εργοστασιακή κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, όπως και αφού τεκμηριωθεί στη φόρμα επικοινωνίας με λογικά επιχειρήματα η ακαταλληλότητα του προϊόντος για την χρήση για την οποία προορίζατε το προϊόν (π.χ. τεχνικά χαρακτηριστικά που δεν καλύπτουν τις ανάγκες της δουλειάς σας).

Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς, και εντός της ίδιας προθεσμίας από την καλή παραλαβή του από εμάς υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει χρησιμοποιώντας τον τρόπο καταβολής τον οποίο εσείς είχατε επιλέξει για να μας καταβάλλετε το τίμημα. Για την επιστροφή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας και ως τοποθεσία αποστολής τη διεύθυνση Μιλήτου 6, Νέα Ερυθραία, 14671, ήτοι την έδρα της Εταιρείας μας. Στην περίπτωση πoυ έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής τύπου Viva Wallet, προβαίνουμε άμεσα στην εντολή προς τον εκδότη της κάρτας και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς. Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση, ακολουθείται ως είθισται η διαδικασία διατραπεζικών συναλλαγών, και εφόσον η επιστροφή του ποσού έχει γίνει από εμάς με μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις, δε φέρουμε καμία ευθύνη σε περιπτώσεις διατραπεζικών ή άλλων καθυστερήσεων.

Σε περίπτωση που παραγγείλετε παρτίδα προϊόντων, η προθεσμία για το κάθε προϊόν εκκινεί την στιγμή που θα το παραλάβετε και όχι με την ολοκλήρωση της τελευταίας παράδοσης. Τέλος σε περίπτωση αγοράς ψηφιακού περιεχομένου το οποίο δεν είναι αποθηκευμένο σε σταθερή βάση, η προθεσμία εκκινεί από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

Οι επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων δεν επιτρέπονται, εάν οι ζημιές και τα ελαττώματα του προϊόντος έχουν προκύψει από χρήση που αντιβαίνει στις οδηγίες χρήσης του προϊόντος όπως ορίζονται στο εγχειρίδιο χρήσης που βρίσκεται εντός της συσκευασίας. Στην περίπτωση αυτή, δεν προβλέπεται η επιστροφή χρημάτων.

Οι επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων επιτρέπονται μόνον εάν τα ελαττώματα του προϊόντος αφορούν ξεκάθαρα εργοστασιακές αστοχίες του κατασκευαστή (για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα εντός και εκτός εγγύησης παρακαλούμε όπως διαβάσετε τους όρους Εγγύησης που είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα μας. Για τους διεθνείς όρους εγγύησης του Κατασκευαστή παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της EIZO Corporation: https://www.eizoglobal.com/support/warranty/index.html)

Σε περίπτωση που ο πελάτης αποφασίσει εντός των πρώτων 14 ημερών από την τιμολόγηση ότι το προϊόν δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του, μόνον τότε προσφέρεται η δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων που κατέθεσε για την παραγγελία του, εκτός αν επιλέξει άλλο μοντέλο από την γκάμα των προϊόντων της Εταιρείας, οπότε και γίνεται συμψηφισμός του χρωστούμενου και του ήδη καταβληθέντος ποσού.

Return Method: Τυχόν επιστροφές πραγματοποιούνται με την ίδια μέθοδο που έγινε η αποστολή, εκτός αν άλλως συμφωνηθεί μεταξύ του Πελάτη και της Εταιρείας. Τα κόστη επιστροφών (μεταφορικά έξοδα επιστροφών και άλλα σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής έξοδα) δεν καλύπτονται από την EIZO HELLAS, αλλά βαρύνουν τον Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Refund Method: Τυχόν επιστροφή χρημάτων γίνεται αυστηρά και μόνον διατραπεζικά, όπως πραγματοποιήθηκε και η πληρωμή της παραγγελίας. Στην περίπτωση επιστροφών όπως και στην περίπτωση πληρωμής της παραγγελίας, η αντικαταβολή και η πληρωμή στην έδρα της Εταιρείας μέσω συστημάτων POS δεν υποστηρίζεται.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, ή ως αποτέλεσμα χρήσης τους που αντιβαίνει τις οδηγίες που αναγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης, το οποίο συμπεριλαμβάνεται εντός της συσκευασίας. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται και δεν θα αποζημιώσει καταναλωτή, ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, ή η οποία αντιβαίνει στις οδηγίες χρήσης του κατασκευαστή.

 

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94, καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο, ή την παρούσα δήλωση, ή τη μεταξύ μας σύμβαση, σύμφωνα με το νόμο. Ενδεικτικά δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως ακουστικά, πλαστελίνη για λόγους υγιεινής, την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, καθώς επίσης και στην περίπτωση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του για υπαναχώρηση. Στην περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν λογισμικό το οποίο ενεργοποιείται μετά από δοκιμαστική περίοδο για την οποία ενημερώνεται ο καταναλωτής και εντός της οποία οφείλει είτε να υπαναχωρήσει ή να αποδεχθεί το προϊόν και το λογισμικό, δεν ισχύει η υπαναχώρηση αν παρέλθει ο χρόνος αυτός δοκιμαστικής ενεργοποίησης χωρίς να έχει ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα.

 

10. Ευθύνη & Εγγύηση Προμηθευτή. Ευθύνη Πωλητή για Ελαττώματα

  1. Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε, ευθύνεται για κάθε εργοστασιακό ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά τη δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.
  2. Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενης ως κατασκευαστής (του λοιπού “ο Προμηθευτής”). Την Εγγύηση μπορείτε να βρείτε στο υποσέλιδο του ιστοτόπου μας. Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Προμηθευτή Εγγύησης καθώς και στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων (π.χ. εγχειρίδιο χρήσης). Ειδικά τονίζουμε τα εξής:
  3. Ο Προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του.
  4. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσει υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή υποχρεώσεών του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
  5. Πέραν και εκτός της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, ο Προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.
  6. Σε εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων η EIZO HELLAS, εφ’ όσον είναι Προμηθευτής ενός προϊόντος, όπως ορίζεται παραπάνω, θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης του Προμηθευτή, χωρίς επιβάρυνσή σας. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.
  7. Τέλος, η EIZO HELLAS έχει απέναντί σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε, το οποίο οφείλεται σε κατασκευαστική αστοχία, μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνσή σας ή την αντικατάσταση του με καινούργιο προϊόν ίδιου μοντέλου ή του νεότερου μοντέλου-αντικαταστάτη αυτού, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα οποία ισχύουν και για την κάλυψη Συμβολαίων Επέκτασης Εγγύησης (εάν ο καταναλωτής επιθυμεί να συνάψει τέτοιο με την EIZO HELLAS) και δεν μεταβιβάζονται από αγοραστή σε αγοραστή. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

 

11. Ακύρωση Παραγγελίας

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση». Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 210 8072800 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 210 8072800 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωσή της, τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 8072800 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Η κατάσταση (status) της παραγγελίας θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας όταν αρμόδιος συνεργάτης μας ορίσει την παραγγελία σας ως «ακυρωμένη».

 

Επιπλέον όροι επιστροφής προϊόντων:

Βασική προϋπόθεση είναι το προϊόν να έχει απεγκατασταθεί με ασφάλεια & ευθύνη του πελάτη.

Ισχύουν χρεώσεις ως αναφέρεται παραπάνω (βλ. ενότητα 9).

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω επικοινωνήστε με το 210 8072800.

 

12. Τρόποι Πληρωμής

α) Πληρωμή μέσω Πιστωτικής / Χρεωστικής Κάρτας (Διατραπεζική Συναλλαγή):

 Το ηλεκτρονικό κατάστημα της EIZO HELLAS δέχεται δέχεται πληρωμές με όλες τις κάρτες Visa, Mastercard, American Express, DINERS καθώς και μέσω IRIS Payments και Viva Wallet. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-256 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Για τη διατραπεζική σας συναλλαγή ακολουθήστε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας, τότε η πιστωτική / χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας.

 

β) Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (τόσο με αντικαταβολή όσο και με κάρτα μέσω συστήματος POS) – Δεν Υποστηρίζεται.

 

γ) Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

 

ΤΡΑΠΕΖΑ                 ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ                               IBAN

 

EUROBANK            026.043.11.0200.644976        GR75 0260 0430 0001 1020 0644 976

 

ΠΕΙΡΑΙΩΣ                6583 136 206 777                        GR69 0171 5830 0065 8313 6206 777

 

VIVA WALLET         415228832803                             GR45 7010 0000 0004 1522 8832 803

 

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στο info@eizo.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την πιστοποίηση της κατάθεσης στον Τραπεζικό Λογαριασμό της Εταιρείας, δρομολογούμε την παραγγελία σας.

 

Αγορά με δόσεις:  Η αγορά με δόσεις δεν υποστηρίζεται από την Ιστοσελίδα της EIZO HELLAS, ωστόσο μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα μέσω συγκεκριμένων επίσημων μεταπωλητών μας με δόσεις, βάσει της πολιτικής του εκάστοτε μεταπωλητή.

 

δ) Πληρωμή μέσω PayPal – Δεν Υποστηρίζεται.

 

ε) Πληρωμή μέσω Μasterpass – Δεν Υποστηρίζεται.

 

13. Διαφορά Μεταξύ Τιμής Καταστήματος & Τιμής Ηλεκτρονικού Καταστήματος – Δεν Υποστηρίζεται. 

 

14. Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων / Έξοδα Αποστολής

 

Ολοκλήρωση Παραγγελίας:

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, λαμβάνετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση.

 

Όροι Αποστολής και Παράδοσης:

Transit Time: Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, χρειάζονται περίπου 7-8 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της παραγγελίας έως την αποστολή της στον Πελάτη, για την προετοιμασία της παραγγελίας ή/και την αποστολή της στην Ελλάδα από το εξωτερικό (από τον προμηθευτή της Εταιρείας μας). Σε αυτήν την περίπτωση, η διαθεσιμότητα των προϊόντων αναγράφεται στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος ως εξής: Αποστολή εντός 7-8 εργάσιμων ημερών, κατόπιν παραγγελίας.

Εφόσον τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα η EIZO HELLAS αποστέλλει την παραγγελία σας εντός 1-3 εργασίμων ημερών, άλλως η ενδεικτική ημερομηνία σας έχει υποδειχθεί κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας, ή κατόπιν συνεννόησης με εκπρόσωπο της Εταιρείας. Σε αυτήν την περίπτωση, η διαθεσιμότητα των προϊόντων αναγράφεται στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος ως εξής: Άμεσα Διαθέσιμο | 1-3 εργάσιμες μέρες παράδοση.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους παράδοσης ή μεταφοράς. Η EIZO HELLAS συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές. Σε αυτές παραδίδει τα προϊόντα, οι οποίες αναλαμβάνουν τη μεταφορά στον Πελάτη.

Shipping cost: Η Μεταφορά και τα Έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη εκτός αν άλλως προσδιορίζεται εγγράφως στην παραγγελία σας ή αναγράφεται ρητά στην ιστοσελίδα μας. Τα έξοδα αποστολής ορίζονται ξεκάθαρα κατά την εκτέλεση της παραγγελίας σας και αυτά είναι 9€ ανεξαρτήτως του βάρους του προϊόντος ή της τοποθεσίας αποστολής.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησής σας τότε τα έξοδα και η ευθύνη μεταφοράς σας επιβαρύνουν αντίστοιχα, ενώ η Εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τυχόν επιπλέον χρεώσεις προκύψουν κατά τη διαδικασία μεταφοράς.

 

Έξοδα Αποστολής:

Όπως αναγράφονται στην παραγγελία σας και στο παραστατικό διακίνησης ή πώλησης.

Η παράδοση πραγματοποιείται σε ισόγειο, στην είσοδο του τόπου παράδοσης, εκτός αν άλλως έχει συμφωνηθεί εγγράφως μεταξύ του Πελάτη και της Εταιρείας μας

Σε περίπτωση που τα προϊόντα της παραγγελίας χρήζουν μεταφοράς με αναβατόριο ή γερανό για ασφαλή μεταφορά εντός της οικίας, τότε αυτό γίνεται κατόπιν συνεννόησης και με κόστος το οποίο βαρύνει τον Πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις προαπαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία και συμφωνία με την Εταιρεία μας, η οποία πρέπει να προηγείται της αποστολής. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να αλλάξει.

Στα προϊόντα δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από κατάστημα, παρά μόνο αποστολή στο χώρο του πελάτη, εκτός αν άλλως προσυμφωνηθεί μεταξύ του Πελάτη και της Εταιρείας μας (π.χ. αν πρόκειται για φυσικό κατάστημα ή γραφεία διακίνησης της μεταφορικής εταιρείας ή courier που έχει αναλάβει την αποστολή).

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω επικοινωνήστε με το 210 8072800.

 

15. Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Εάν τίποτα από αυτά δεν συμφωνηθεί, αλλά δεν έχετε ακυρώσει στο μεσοδιάστημα την παραγγελία σας, το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Η Εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη στις παρακάτω περιπτώσεις:

 

16. Ενημερωτικά e-mail (Newsletters)

  1. Η EIZO HELLAS ανά τακτά χρονικά διαστήματα πιθανώς να σας στέλνει ενημερωτικά e-mails.
  2. Η EIZO HELLAS δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση.
  3. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.
  4. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletter ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων της EIZO HELLAS, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του site ή να απεγγραφείτε απευθείας μέσω του e-mail που σας έχει αποσταλλεί.
  5. Η EIZO HELLAS χρησιμοποιεί πάροχο (3rd party company) για την αναγνώριση (tracking) των παραληπτών των newsletters. Δεν παραδίδει σε τρίτους  πληροφορίες σχετικά με το όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας των Πελατών της.
  6. Οι ενημερώσεις σας από την EIZO HELLAS γίνονται μόνον αν εσείς το επιλέξετε και για όσο χρόνο επιθυμείτε. Αντίθετα, σε περίπτωση που έχετε κάνει κάποια παραγγελία στην EIZO HELLAS χρησιμοποιώντας το site μας, αποστέλλουμε αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα (e-mails) σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mails αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας.

Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mails, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

 

17. Αξιολογήσεις Προϊόντων

Κατόπιν ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας και χρήσης των προϊόντων από μέρους σας, έχετε τη δυνατότητα να μας προωθήσετε την αξιολόγησή σας τόσο για το ίδιο το προϊόν όσο και για την εξυπηρέτηση που λάβατε από εμάς.

Οι αξιολογήσεις για την Εταιρεία μας έχουν στόχο να μας κάνουν καλύτερους και ως εκ τούτου να συμβάλλουν στην ακόμα καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

 Την αξιολόγησή σας μπορείτε να μας αποστείλετε ιδιωτικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας https://eizo.gr/epikoinonia/ , είτε μέσω e-mail στο info@eizo.gr , είτε να την αναρτήσετε δημόσια στο προφίλ μας στην Google ή στους λογαριασμούς στα social media που τηρούμε (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube).

Υποβάλλοντας την αξιολόγηση (ή ανάρτησή σας) για το www.eizo.gr, συμφωνείτε, και εγγυάστε και δεσμεύεστε ότι:

 

Συμβουλές για τη συγγραφή αξιολογήσεων/παρουσιάσεων/αναρτήσεων

Για να δείτε την αξιολόγηση/παρουσίαση/ανάρτησή σας να ανεβαίνει σε κάποια από τις παραπάνω πλατφόρμες, σας συμβουλεύουμε να ακολουθήσετε τους παρακάτω απλούς κανόνες:

 

18. Επίλυση Διαφορών

Η EIZO HELLAS δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην εξυπηρέτηση των αναγκών των καταναλωτών και την επίλυση τυχόν προβλημάτων που έχουν από τις συναλλαγές τους μαζί της. Σε περίπτωση όμως που δεν μπορέσουμε να επιλύσουμε πλήρως τα τυχόν ζητήματα που έχετε και θεωρείτε ότι σε οποιονδήποτε βαθμό κάποιο δικαίωμά σας από τις μεταξύ μας συναλλαγές προσβάλλεται, μπορείτε να επιδιώξετε την επίλυση τυχόν διαφορών καταφεύγοντας στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) όπως προβλέπεται στο άρθρο 14 του Κανονισμού 524/2013. Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλλετε προς επίλυση κάθε διαφορά την οποία τυχόν έχετε. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, πληροφορίες για το οποίο και για την επίλυση διαφορών μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση ec.europa.eu/odr. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr). Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν σε τίποτα τα δικαιώματα που και εσείς και εμείς έχουμε να καταφύγουμε στα εν προκειμένω ρητά δια του παρόντος οριζόμενα αρμόδια δικαστήρια της Αθήνας.

 

Τελευταία Ενημέρωση: Σεπτέμβριος 2025

 

Πλοήγηση
Close

Καλάθι Αγορών

Viewed

Είδατε πρόσφατα

Close

Κατηγορίες