1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Ολοκλήρωση Παραγγελίας:

Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι xxxxx. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Όροι Αποστολής και Παράδοσης:

Εφόσον τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα η EIZO HELLAS αποστέλλει την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη μέρα, άλλως η ενδεικτική ημερομηνία σας έχει υποδειχθεί κατά την διαδικασία της παραγγελία σας.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους παράδοσης ή μεταφοράς. Η EIZO HELLAS συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές. Σε αυτές παραδίδει τα προϊόντα, οι οποίες αναλαμβάνουν τη μεταφορά στον Πελάτη.

Η Μεταφορά και έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη εκτός αν άλλως προσδιορίζεται εγγράφως στην παραγγελία σας ή αναγράφεται ρητά στην ιστοσελίδα μας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας τότε τα έξοδα και η ευθύνη μεταφοράς σας επιβαρύνουν.

Έξοδα Αποστολής:

Όπως αναγράφονται στην παραγγελία σας και το παραστατικό διακίνησης ή πώλησης.

Η παράδοση αφορά σε ισόγειο είσοδο του τόπου παράδοσης.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα της παραγγελίας χρήζουν μεταφοράς με αναβατόριο ή γερανό για ασφαλή μεταφορά εντός της οικίας τότε αυτό γίνεται κατόπιν συνεννόησης και με κόστος το οποίο βαρύνει το πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις προηγείται της αποστολής, τηλεφωνική επικοινωνία. Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να αλλάξει.

Στα προϊόντα αυτών των κατηγοριών δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από κατάστημα, παρά μόνο αποστολή στο χώρο του πελάτη.

Επιπλέον όροι επιστροφής προϊόντων:

Βασική προϋπόθεση είναι το προϊόν να έχει απεγκατασταθεί με ασφάλεια και ευθύνη του πελάτη.

Ισχύουν χρεώσεις όπως στις παραδόσεις αντίστοιχα.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω επικοινωνείτε με το 210 8072800.

  1. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών, είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά της, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πιθανώς να υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Πλοήγηση
Close

Καλάθι Αγορών

Viewed

Είδατε πρόσφατα

Close

Κατηγορίες