ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ – SHIPPING POLICY
1. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ολοκλήρωση Παραγγελίας:
Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):
«Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία. Σας ευχαριστούμε για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη σας!
Κωδικός παραγγελίας: xxxxx
Ημερομηνία: xxxxxxx
Τελική τιμή: x€
Τρόπος πληρωμής: xxxxxxxx
Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»
Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση.
Όροι Αποστολής και Παράδοσης:
Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα που τυχόν εμφανίζουν Κατάσταση παράδοσης (status) «Προπαραγγελίες», «Αναμένεται Σύντομα» και «Κατόπιν παραγγελίας», για τα οποία υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση παράδοσης, για την οποία σας καλούμε να ενημερωθείτε από εκπρόσωπο της εταιρείας μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Shipping Time (Χρόνος Αποστολής): Εφόσον τα προϊόντα δεν είναι ετοιμοπαράδοτα, απαιτούνται περίπου 7-8 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της παραγγελίας έως την αποστολή της στον Πελάτη, για την προετοιμασία της παραγγελίας ή/και την αποστολή της στην Ελλάδα από το εξωτερικό (από τον προμηθευτή της εταιρείας μας).
Εφόσον τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα η EIZO HELLAS αποστέλλει την παραγγελία σας εντός 1-3 εργασίμων ημερών, άλλως η ενδεικτική ημερομηνία σας έχει υποδειχθεί κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας, ή κατόπιν συνεννόησης με εκπρόσωπο της εταιρείας.
Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους παράδοσης ή μεταφοράς. Η EIZO HELLAS συνεργάζεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier και μεταφορικές. Σε αυτές παραδίδει τα προϊόντα, οι οποίες αναλαμβάνουν τη μεταφορά στον Πελάτη.
Η παράδοση αφορά σε ισόγεια είσοδο του τόπου παράδοσης.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα της παραγγελίας χρήζουν μεταφοράς με αναβατόριο ή γερανό για ασφαλή μεταφορά εντός της οικίας τότε αυτό γίνεται κατόπιν συνεννόησης και με κόστος το οποίο βαρύνει τον Πελάτη. Σε τέτοιες περιπτώσεις προηγείται της αποστολής τηλεφωνική επικοινωνία. Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να αλλάξει.
2. ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Όπως αναγράφονται στην παραγγελία σας και το παραστατικό διακίνησης ή πώλησης.
Shipping Cost (Κόστος Αποστολής): Η Μεταφορά και τα Έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη εκτός αν άλλως προσδιορίζεται εγγράφως στην παραγγελία σας ή αναγράφεται ρητά στην ιστοσελίδα μας. Τα έξοδα αποστολής ορίζονται ξεκάθαρα σε κάθε σελίδα προϊόντος καθώς και κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και αυτά είναι 9€ ανά προϊόν ανεξαρτήτως του βάρους του προϊόντος ή της τοποθεσίας αποστολής.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησής σας τότε τα έξοδα και η ευθύνη μεταφοράς σας επιβαρύνουν.
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω επικοινωνήστε με το 210 8072800.
3. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά της, με αποτέλεσμα να μην έχουμε το προϊόν στις αποθήκες μας εντός του χρονικού διαστήματος που το είχαμε υπολογίσει. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας:
- είτε για να συμφωνήσουμε για τον νέο χρόνο παράδοσης.
- είτε για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την υπόλοιπη παραγγελία (εάν συμπεριλαμβάνει και άλλα προϊόντα) χωρίς αυτό το προϊόν, οπότε και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που τυχόν έχετε καταβάλει για αυτό.
- είτε να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό προϊόν.
- είτε για να συμφωνήσουμε μαζί σας την εκ νέου express αποστολή του προϊόντος με την αντίστοιχη express χρέωσή σας, όπως μας την ορίζει κάθε φορά η μεταφορική εταιρεία βάσει των τρεχουσών τιμών των ναύλων.
- είτε για να ακυρωθεί η παραγγελία σας, οπότε θα σας επιστρέψουμε το ποσό που τυχόν έχετε καταβάλει.
Εάν τίποτα από αυτά δεν συμφωνηθεί, αλλά δεν έχετε ακυρώσει στο μεσοδιάστημα την παραγγελία σας, το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πιθανώς να υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο κατασκευαστής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του), επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.