ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ – RETURN & REFUND POLICY
1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σε περίπτωση αγορών που κάνετε από απόσταση (π.χ. μέσω του Internet), μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα, συμπληρώνοντας και αποστέλλοντας την Φόρμα Υπαναχώρησης στο e-mail: info@eizo.gr, κοινοποιώντας παράλληλα την απόφασή σας γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο site μας https://eizo.gr/epikoinonia/ ή στο e-mail: info@eizo.gr ή τηλεφωνικά καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 8072800, εντός 14 ημερολογιακών ημερών (Return Window) από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που μας υποδείξατε. Παρακαλούμε σημειώσατε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές από την εταιρεία μας μόνον εφόσον το προϊόν και η συσκευασία του βρίσκονται στην άρτια εργοστασιακή κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε.
Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παράσχετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς. Εντός της ίδιας προθεσμίας από την παραλαβή του προϊόντος από εμάς υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει, χρησιμοποιώντας τον τρόπο καταβολής τον οποίο εσείς είχατε επιλέξει για να μας καταβάλλετε το τίμημα. Για την επιστροφή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας και ως τοποθεσία αποστολής τη διεύθυνση Μιλήτου 6, Νέα Ερυθραία, 14671, ήτοι την έδρα της εταιρείας μας. Στην περίπτωση πoυ έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής τύπου Viva Wallet, προβαίνουμε άμεσα στην εντολή προς τον εκδότη της κάρτας και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς. Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση, ακολουθείται ως είθισται η διαδικασία διατραπεζικών συναλλαγών, και εφόσον η επιστροφή του ποσού έχει γίνει από εμάς με μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις, δε φέρουμε καμία ευθύνη σε περιπτώσεις διατραπεζικών ή άλλων καθυστερήσεων.
Σε περίπτωση που παραγγείλετε αγαθό αποτελούμενο από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια, η προθεσμία των 14 ημερολογιακών ημερών εκκινεί από την ημέρα που παραλάβατε την τελευταία παρτίδα ή το τελευταίο τεμάχιο. Τέλος, σε περίπτωση αγοράς ψηφιακού περιεχομένου το οποίο δεν παρέχεται πάνω σε σταθερό μέσο, η προθεσμία εκκινεί από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
Σε περίπτωση που ο Πελάτης αποφασίσει πριν ακόμα την παραλαβή του προϊόντος ότι αυτό δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του, προσφέρεται η δυνατότητα υπαναχώρησης, κατόπιν ενημέρωσης της εταιρείας, όπως ορίζεται παραπάνω, και επιστροφής των χρημάτων που κατέθεσε για την παραγγελία του, εκτός αν επιλέξει άλλο μοντέλο από την γκάμα των προϊόντων της εταιρείας, οπότε και γίνεται συμψηφισμός του επιστρεπτέου και του ήδη καταβληθέντος ποσού.
Return Method / Τρόπος επιστροφής: Τυχόν επιστροφές πραγματοποιούνται με την ίδια μέθοδο που έγινε η αποστολή, εκτός αν άλλως συμφωνηθεί μεταξύ του Πελάτη και της Εταιρείας. Τα κόστη επιστροφών (μεταφορικά έξοδα επιστροφών και άλλα σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής έξοδα) δεν καλύπτονται από την EIZO HELLAS, αλλά βαρύνουν τον Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.
Refund Method / Τρόπος Επιστροφής Χρημάτων: Τυχόν επιστροφή χρημάτων γίνεται αυστηρά και μόνον διατραπεζικά, όπως πραγματοποιήθηκε και η πληρωμή της παραγγελίας. Στην περίπτωση πληρωμής της παραγγελίας σας με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει μέσω τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ή καταστροφή αυτών, ολική ή μερική, που είναι αποτέλεσμα διαχείρισης/χρήσης των αγαθών άλλης από εκείνη που είναι απολύτως αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, ή είναι αποτέλεσμα χρήσης που αντιβαίνει στις οδηγίες που αναγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης, το οποίο συμπεριλαμβάνεται εντός της συσκευασίας.
Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του Ν. 2251/94, καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο. Ενδεικτικά δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως ακουστικά για λόγους υγιεινής, στην προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, καθώς επίσης και στην περίπτωση σύμβασης προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε και εφόσον προβλέπεται η υποχρέωση του καταναλωτή να καταβάλει τίμημα, σε περίπτωση προηγούμενης ρητής συγκατάθεσης του καταναλωτή ώστε να ξεκινήσει η εκτέλεση της σύμβασης στη διάρκεια της περιόδου ισχύος του δικαιώματος υπαναχώρησης και αναγνώρισης εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του για υπαναχώρηση.
Επιπλέον όροι επιστροφής προϊόντων:
Βασική προϋπόθεση είναι το προϊόν να έχει απεγκατασταθεί με ασφάλεια & ευθύνη του Πελάτη.
Ισχύουν χρεώσεις ως αναφέρεται παραπάνω.
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω επικοινωνήστε με το 210 8072800.
2. ΕΥΘΥΝΗ ΠΩΛΗΤΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ/ΜΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
Επιπλέον των δικαιωμάτων από την νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή, καθώς και από την τυχόν παροχή εμπορικής εγγύησης (για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα εντός και εκτός εγγύησης παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε την αντίστοιχη ιστοσελίδα της EIZO Corporation: https://www.eizoglobal.com/support/warranty/index.html), η EIZO HELLAS έχει απέναντί σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση εργοστασιακού ελαττώματος του προϊόντος/μη ανταπόκρισης στη σύμβαση, κατά την παράδοση αυτού, μπορείτε: (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνσή σας ή την αντικατάστασή του με άλλο, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος (γ) να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα και (δ) να ζητήσετε υπό προϋποθέσεις αποζημίωση. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας οφείλεται σε υπαιτιότητα του αγοραστή, ή σε εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται μετά από διετία.
3. ΠΟΛΙΤΙΚΗ DEAD ON ARRIVAL (DOA)
Σε περίπτωση που ένα προϊόν παραδοθεί με σοβαρό ελάττωμα ή είναι μη λειτουργικό κατά την παράδοση και από την πρώτη χρήση, εφαρμόζουμε την Πολιτική Dead on Arrival (DOA), σύμφωνα με την οποία ο πελάτης δικαιούται αντικατάσταση, αντί επισκευής, του ελαττωματικού προϊόντος με ένα καινούριο προϊόν παρόμοιας φύσης και ίσης αξίας, είτε, σε περίπτωση που η αντικατάσταση δεν είναι εφικτή, επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση με την ενεργοποίηση της Πολιτικής Dead on Arrival δε θίγονται τα δικαιώματα του αγοραστή από την πώληση ελαττωματικού προϊόντος/προϊόντος που δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση, σύμφωνα με όσα ειδικότερα ρυθμίζονται από την ελληνική νομοθεσία. Συγκεκριμένα:
-
- Ορισμός DOA:
Ένα προϊόν χαρακτηρίζεται ως Dead on Arrival (DOA) εάν παρουσιάσει ελάττωμα που το καθιστά μη λειτουργικό ή ακατάλληλο για χρήση κατά την πρώτη δοκιμή, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Το ελάττωμα του προϊόντος αφορά αποκλειστικά εργοστασιακές αστοχίες του κατασκευαστή.
-
- Διαδικασία Έναρξης Πολιτικής DOA:
Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την EIZO HELLAS εγγράφως (μέσω email στο info@eizo.gr ή της φόρμας επικοινωνίας στη σελίδα eizo.gr) εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, περιγράφοντας το πρόβλημα και επισυνάπτοντας αποδεικτικά στοιχεία (φωτογραφίες ή βίντεο).
-
- Δικαιώματα Πελάτη:
Σε περίπτωση επιβεβαίωσης DOA, ο πελάτης δικαιούται:
I. Αντικατάσταση με νέο προϊόν ίδιων προδιαγραφών.
II. Επιστροφή χρημάτων, εφόσον η αντικατάσταση με νέο προϊόν δεν είναι εφικτή.
III. Δωρεάν έξοδα αποστολής για την επιστροφή και την αποστολή του νέου προϊόντος.
-
- Όροι και Προϋποθέσεις Επιστροφής:
Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί:
I. Στην αρχική του συσκευασία, χωρίς ζημιές.
II. Με όλα τα παρελκόμενα και τα εγχειρίδια χρήσης.
III. Με την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο πώλησης.
-
- Υποχρεώσεις Εταιρείας:
Η Εταιρεία, μόλις ενημερωθεί από τον καταναλωτή για την ενεργοποίηση της Πολιτικής DOA, οφείλει να προβεί άμεσα και με δικά της έξοδα στην παραλαβή του προϊόντος. Στη συνέχεια υποχρεούται να διενεργήσει χωρίς καθυστέρηση έλεγχο για τη διαπίστωση ενδεχόμενου ελαττώματος κατά την παράδοση του προϊόντος στον αγοραστή. Σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση, η Εταιρεία υποχρεούται να το αντικαταστήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, αποστέλλοντας νέο προϊόν στον καταναλωτή. Τα έξοδα αποστολής νέου προϊόντος βαρύνουν την Εταιρεία.
-
- Εξαιρέσεις DOA:
Η Πολιτική DOA δεν ισχύει σε περιπτώσεις ζημιάς που προκλήθηκε από:
I. Κακή χρήση που αντιβαίνει στις οδηγίες χρήσης του προϊόντος, όπως ορίζονται στο εγχειρίδιο χρήσης που βρίσκεται εντός της συσκευασίας, ή μη ενδεδειγμένη εγκατάσταση.
II. Παρεμβάσεις ή τροποποιήσεις από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
III. Ζημιές κατά τη μεταφορά εάν δεν αναφέρθηκαν άμεσα στην Εταιρεία κατά την παραλαβή.
-
- Υποστήριξη Πελατών:
Πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Υποστήριξης Πελατών της EIZO στον αριθμό τηλεφώνου: 210 8072800 ή μέσω email στο info@eizo.gr, προκειμένου να σας βοηθήσουμε ως προς την ακολουθούμενη διαδικασία.